#BFF

Este greu să îţi alegi prietenii, dar mai cu seamă pe cei pe care nu îi cunoşti. Pe acest fundament consider că o prietenie ce se leagă în momente mai dificile, domină în timp.

Ce vreau să spun este că prietenia mea dintre mine şi prietena mea cea mai bună a început când noi am fost “puse” să montăm antifurturi pe biciclete, când eu nu ştiam să schimb nici vitezele la acele biciclete. Problema era că aveam doar o singură şurubelniţă, ceea ce a făcut şi mai complicată situaţia. Nici una din noi nu am mai făcut acel lucru până atunci, dar ne-am ajutat reciproc, iar în ceea ce priveşte părerile, am spus fiecare din noi câte o idee/opţiune, chiar dacă nu aveam aceleaşi păreri/idei am ascultat şi am completat ideea celeilalte. Aşa am reuşit să colaborăm pentru ca “job-ul” nostru să fie îndeplinit.

14713607_1365709270113583_3103913527163772779_n

#BFF

Cele câteva ore petrecute lângă acele biciclete ne-au făcut să ne dăm seama că noi chiar avem lucruri în comun şi dorim să începem să avem o relaţie de prietenie. Încrederea, dar mai cu seamă concretizarea acelei încrederi, să încercăm ceea ce zice cealaltă a fost motivul pentru care azi suntem prietene.

Save

Save

Leave a Reply

