Prima experienţă ca voluntar

Prima experienţă ca voluntar … a fost acum 2 ani, când am fost pusă (cu acordul meu, bineînţeles) să “colectăm” sponsorizări proiectului viitor pe care organizaţia din care am făcut parte avea nevoie. Poate pare cam banală toată această provocare, dar pentru mine a fost “scimbarea” de care aveam nevoie, să mă dezvolt şi să ies din zona de confort din care nu ieşeam niciodată.

Frica, emoţiile pe care le-am trăit atunci au fost foarte intense şi au pus stăpânire pe mine, dar eu ştiam că organizaţia avea nevoie de acea sponsorizare şi nu ma puteam întoarce cu răspuunsul “Nu am  fost la compania “X”, pentru că mi-a fost frică să vorbesc cu ei”, mai ales că am fost de acord să fac acest lucru, mai mult de atât eu mi-am luat singură angajamentul acesta. Cale de a refuza nu mai era, trebuia să vorbesc potenţialii sponsori aşa că mi-am luat inima-n dinţi şi am vorbit cu primul potenţial sponsor. Evident mă bâlbâiam – semn clar de nesiguranţă – dar asta nu ma împiedicat să continui ce am de zis. Cu multă străduiţă din partea mea şi cu multă răbdare din partea “sponsorului” am terminat discursul pregătit de mine şi corectat de coordonatoarea departamentui Financiar. La sfârşit am obţinut o promisiune din partea acelui sponsor ceea m-a făcut să conştientizez că munca mea nu a fost în zadar. Eram mulţumită de ceea ce am reuşit să fac şi să-mi dau seama că POT şi eu să fac un lucru iesit din comun pentru mine.

13662353_1744280785849093_2498512646403756086_o

Toată această experienţă m-a făcut să mă ajute să devin o persoană mai stăpână pe mine. A fost o experienţă cu mult departe de zona mea de confort, dar cu puţină ambiţie, multă perseverenţă şi încredere am reuşit să mă autodepăşesc.

Ce îmi doresc este ca fiecare ce citeşte acest articol e să spună DA oricărei provocări de acest gen, indoferent de natura provocării, pentru că poate trezi în el exact ceea ce doreşte să facă pe viitor. Puterea exemplului deobicei învinge, iar prin această relatare susţin cu tărie că experienţele de voluntariat te fac să te dezvolţi.

https://voluntardeprofesie.wordpress.com/

http://segmente.ro/

Leave a Reply

